Thursday, September 15, 2011

Yunk...

Eh, lu rasa nak muntah tak gua letak tajuk entri lagu ni?
YUNK...

Hello YUNK'ollsss semua....
Ok! Beberapa liter soya terkeluar semula dari usus perut gua. 

Term ni slalu geng awek-awek cun pakai. Gua tak pakai. Sebab gua jelita. Bukan cun. Itu semua orang tau. 
Gua guna 'yang' untuk pato gua je. Uhukk!

Gua taktau lu punya pendapat macam mana. Tapi gua sangat-sangat geli tengok status pesbuk, twitter dok YUNK YUNK YUNK dengan BFF deolls tuh! Eh, macam la gua takdak BFFFFF. Bersepah. Tapi idak le sampai nak berYUNK YUNK. Geli hokkeyyyy! 

Lain orang, lain citarasa. Tapi gua tak boleh nak antibiotikkan telinga gua dan mata gua dan tekak gua dengan term nih. Sungguh tak kena dengan level wanita era modenisasi. Nampak macam gedik pon ada. 

Sapa yang terasa tu gua mintak maaf. Biasalah. Wanita kacak macam gua memang hati macam taman tema. Keras dan lasak penuh roller coaster. Bukan taman bunga, yang penuh anggerik dan bunga kemboja. 

Nak yang yang dengan laki, suami, err bopren (bolehla)., rasanya gua boleh terima. Gua pon nanti ingat nak panggil laki gua Yang je. Nak panggil bang kan, kompius plak dengan azan.  Tapi gua masih tak boleh terima YANG untuk BFFFF luollss... Sungguh awek-awek dan gedik-gedik ok!




Apa pendapat yunk'oollss?? Sila lah nyatakan di bawah yunk'olsss semueeeee..........




nota: sila anggap ni catatan seorang jejaka kacak. 

9 000 000 vote Jelina utk ABPH 2010:

Nurul Aziz said...

aku pattern awek-awek so aku guna darling.hahaha.

tapi yang yunk3 tu aku rasa cm nak sumpah jadi katak la.version bunyik unplugged.yunk gedek gedek,yunk gedek gedek.

bye yunk!!

karatz said...

ceh..gua tau lu kaver bbaik punya daffi..lu memang nak sebut sgt 'yunk' tu kan..lega dah kan?nak sebut kat twitt,fesbuk malu..lu lepas kat sini kan?..tu tektikel defensive gua panggil..hahahahahaha


bang dengan azan...memang power...wakakakaka

hanaahmad said...

gua memang agak gelimat sket dengan term2 cenggini tapi kalau dah ada orang sayang kat gua, gua layankan aje...

okbai YUNK. :D

mrs.ecam said...

yunk?? ehek...gua lbh ske ayat SAYANG tu dr yunk...tp tu pong tuk laki gua jela...member2 pnggl cenggitu gua lempang 18x kot...hohoho geli nokk...tp kite mne leh smekn cr kite ngn org len kn....bio jela derang jelina yunk oi...yg pntg derang x pnggl ko YUNK...hekhek...

oi aku pnggl laki aku bang jek tau...sentap nih....heeeee

Hantu Kak Limah said...

gua selalu kalo nk manje, gua panggil hubby..kalo nyampah gua panggil BAHABI!!!!!!!
kalo 'yunk 'tu utk toyol yg gua simpan dlm lemari...keh..keh..keh...

JelinaJoli said...

@nurul: hahah. spisis katak gamaknya

@karatz: lega la dapat jugak taip yunk banyak2 kali.. eh lu reti bang dak??

@hana: nampak sangat lu pesen taya. kejap atas kejap bawah

@ecam: mahapla.. lu bole teruskan dengan panggilan azan plak..

@kak limah: nasib baik bukan wahabi. naya kena tangkap jakim

Cik Ina Do Do Cheng said...

cik ina tak suka geli -geli ngan facebook, maaflah yunk tu apa, first time dengar perkataan tu.

teha said...

hahaha ! agak geli bile dngr org ckp gitu.. kekeke ~

~iz~ said...

yunk tu apa...(garu kepala jap)..

wa bagi lu idea panggil pitt ngan bergayanya...

papaaa..