Sunday, September 18, 2011

Tempat Tinggal Gua : Litar F1 Sepang

Gua dah tidur jam 11.23pm semalam mengikut jam henpon gua yang cepat 10 menet itu. Sekarang jam 4.10am gua dah tersedar lepas ada makluk perasan Alex Yong dok race secara haram di jalan tepi kondo gua ni. Marah betol la gua pada akitek bangunan ni. Pasaipa tak pasang penapis bunyi tah!

Lu, makluk pelumba haram dok test enjin kereta bunyi macam jet gua pagi-pagi buta apahal! Jet gua bunyi kuat tapi gah boleh terbang, nampak la riak bermaruah sikit. Ni dok hingaq bunyi kereta race kat jalan awam ni, lu sedar diri dak bapak lu sapa? Sejak bila bapak lu sumbang patlima billion buat jalan khas untuk lu kongsi berlumba di pagi-pagi buta?? Sia-sia je lu topap dosa kacau ketenteraman awam hari ni. Banyak insan teranaya berdoa untu kemamposan lu! Ni kalau mati time, lu nak tobat celah mana? Sempat ke lu nak naik turun kondo ni mintak pengampunan dari gua orang semua di sini??

Kalau nak nikmati suasana mencabar macam ni, baik gua pasang kemah atas trek F1 Sepang ja! Takpayah gua gigih bayar sewa bulan-bulan tapi dianaya manusia-perasan-bapak-dia-hulur-billionbillion-buat-litar-khas-untuk-dia. 

Ni gua dah tak boleh sambung tidur apa cerita? Sapa nak ganti waktu waktu malam indah gua semula? Lu ke?? Kalau gua polis ke, boleh jugak gua kasi pasang uniform buat OT turun tembak lu sekor-sekor. Hidup menyusahkan masyarakat marhaen!



nota: lu ada kereta jangan riak. takut nanti lu mati, mak bapak teriak!

7 000 000 vote Jelina utk ABPH 2010:

~najwa~ said...

nota Lu TERBAIK!!!

msredcheesecake said...

jelina,
talking to punya fb

http://www.facebook.com/TalkingTom

Nurul Aziz said...

muahaha.tembak jangan tak tembak.adik aku ada pistol air dulu,nak pinjam?sat aku g cari.hahaha

mrs.ecam said...

hahahaha mrh btol ko ek...meh la duk area umh aku...kol 4 pg xdak bunyi pape pong...klu ade pong bunyk anjing nyalak pnjg2 auuu auu auuuuuuuuuu....serammmm x....heeeeee

teha said...

aku pon mmg xsuke kt org yg ganggu tido aku.,.. hahaha !

~iz~ said...

jelina itu jam loceng terbaik bagi lu bangun..haha..

JelinaJoli said...

@najwa: biasalah.. a.samad saidah


@cis: hahah. dah bukak... bf lu eh?


@nurul: pistol air gua guna time kamarau je


@ecam: itu lagi hantu.. terima kasih je la



@teha: org gila pon x suka diganggu weyy



@iz: jam loceng versi kasar tuh