Tuesday, September 27, 2011

Rambut, Helmet dan Salon

Gua dah beli satu alat kecantikan rambut untuk bisnes terbaru gua - SALON. Pasa takmau bukak branch baru untuk Chinta dia. So gua bukak sendiri salon. Gua letak nama Chintan.

Gua beli mesin ni saja untuk melengkapkan bisnes gua. Gunting, sikat semua, bukan level gua. Gua dah level pro.  



Gua tengok ramai awek-awek sekarang suka buat rambut stail helmet. Sebab tu gua pakai mesin ni saja. Masuk kepala dalam tu, set panjang mana mau potong. Kasteme boleh pilih bentuk rambut mengikut jenama helmet. Arai, ARC, Bell, Magnum, maupon Index, semua available. Cuma stail fulface memang gua tak sediakan sebab gua tak supply rambut ekstra. 


Lepas masuk dalam mesin import khas dari Jepun ni, maka ini lah hasilnya..
Ini cuma testimoni-testimoni dari pelanggan tetap gua.
































nota: Gua dah cek dengan polis dan JPJ. Rambut macam ni memang tak payah pakai helmet dah. 

16 000 000 vote Jelina utk ABPH 2010:

Dydymon . said...

Gua pernah suka style rambut helmet ni. Pernah buat dulu. Comel sampai rasa nak menangis.

Cik Ina Do Do Cheng said...

rambut ni masa umur cik ina 17 tahun, masa tu ramai balak -balak duk perati. ye ke biar betik bukan pakai serban je ke tak payah pakai helmet.

Waqheh said...

rambut zaman cleopatra. hampeh lu jelina..terer lu ingat brand2 helmet ni..

Nurul Aziz said...

sat lagi ada yang lurus bendul p percaya tak payah pakai helmet, memang sah ko kene saman la pasnih.hehe

Fina Fento said...

amboi.

kelas kau jah~

myra_miracle said...

hahah! rancak lu ngapdet blog skang

karatz said...

''selepas saya mencuba mesin ini ternyata rambut saya sihat dan kuat.saya sudah membentuk rambut saya seakan akan helmet MS 88 yakni bentuk helmet perjuangan minah rempit seperti saya.ia membuatkan otak saya tenang dan melancarkan perjalanan darah dari telinga ke jerawat di muka.terima kasih SALON'' - malaria bt husin



p/s: gua dah tolong menyamar bagi testimoni salun lu.papehal bank in acc no maybank gua:1024 3655 2880

lotikus disarimankan said...

cik jelina, wa mau potong stail arc..kiri kasi pendek kanan kasi panjang sket pastu lu blow bg kembang ala ala mangkuk sket.pastu kasi keras keras sket senang wa nak merempit

mrs.ecam said...

hahhahahha ko ni lawok tol laa....aku br nk ptg cenggini...huh

ct sarah said...

gua teringin rambut pesen ni,tapi laki gua dah pesan kalau nak potong rambut botak terus,kalau takmau botak simpan rambut tu ye...

~iz~ said...

hoho...cantik juga...
saman tetap saman..x cyayokkk..??

Hantu Kak Limah said...

gua nak lu buat rambut gua sebijik cam megi cintan....pasal gua dah bosan ngn rambut macam bunga kantan ni......keh...keh...keh.....
agak2.....kalao lu buat rambut kasteme paten arc ade tanduk....RAMLI jeles tak...keh..keh.keh.....

teha said...

hahaha ! sengal jee ko !

.sweet-ants. said...

hahahaa..watpe susah2 be;i? lu pegi amik mangkuk maggi je lah bhai~

rATu kEBaYA said...

mmg takyah pakai helmet.. dah sama level dgn serban.

JelinaJoli said...

@dydy: comel sangat kan? tebahak2 gua gelak


@cik ina: pakai betik pon takpayah pakai helemet


@waqheh: gua disogokkan ilmu2 begini hari2


@nurul: nampak sangat bodohnya. ahah


@fina: well.. nama pon katijah


@myra: sempena pekahwenan mu


@karatz: gua lupa m2u punya login id. kahkahkah


@loti: gua tampal plastik jah kat rambut lu


@ecam: hahha. silakan. huduh jugak kekadang bila tengok



@sarah: hahha. botaklah.. lagi mudah menjaga


@iz: jpj kata ok. x saman


@limah: ramli jeles kalo tanduk lu serupa setan


@teha: takmo try ke


@ants: mangkuk megi untuk megi la mangkuk... haish



@keba: hahha. kan... stail sangat