Thursday, June 16, 2011

Sila Berhenti Angau!

Nora Elena dah habis. So isteri-isteri sekalian, sila pokus pada suami masing-masing.
Gua yang single dan masih solo secara fisiknya ini, terkecuali. Masih boleh goyang kaki sambil meratib nama Yvonne patplohpat kali sehari semalam. 


Kawan gua kata sapa dapat laki macam Seth Tan, hidup memang gila bahagia.
Gua pulak kata, sapa dapat laki macam setan, gila la lu olang sampai ke hospital bahagia.


Eh eh. Sejak bila gua yang jiwa lemah lembut ni melayan cerita romantik stail awek-awek ni!!!

Gua cuma layan drama-drama hindustan je. Biasalah. Gua punya Pittrina Asparagusti kan kacokkan Pakistan. Harusla gua lebih cenderung ke arah mengambik hati si teruna itu yang gagah perkasa macam Aaron Aziz, berhidung mancung macam Sarokkhan dan bermata hazel macam Bredpit. [sila jangan nak muntah over! lu bukan pregnan macam Nora Elena sampai dehidration!]


OK lah. 
Untuk pengisian entri kali ni, gua nak bagi kesimpulan cerita Nora Elena tu.
Sila baca bismillah dulu. Ilmu nih... Terapkan dalam hati sampai mati.



SETH TAN TU LAKONAN JE WEYH! JANGAN ANGAU LEBIH!!!!




Ni gua tujukan khas buat staff-staff kampeni bakhil yang sanggup OT semata-mata nak tengok Nora Elena kat pantry! 


NOTA: lu olang ada perasan tak nama Nora Elena ada dekat-dekat nama gua Nora Jelina???

11 000 000 vote Jelina utk ABPH 2010:

Zairie Husin said...

nora jelina?? hahahahaha.. lawak la entry lu nie beb.. hehe

Fina Fento said...

KAHKAHKAH
kasihanilah laki masing2 wei..

p/s - tak penah tgk pn cita ni.

Miss Fireflies said...

kau tu jek yang lebih.org lain relax jeekkkk.hahaha

Ieza said...

rindunya kt kamu jelina...hahaaa...ieza dh x buka2 blog sekarang...buka jer hari ni teringat kt wife pitt...heeehee

hanaahmad said...

hahahha....tula peranan media. mengada-adakan benda yang sebenarnya xde pon. aiya..

ct sarah said...

nore jelina pulak dah....bersyukur jelah tak dapat suami perogol mcm seth tapi sedikit penyanyang macam seth...mana ada orang yang sempurnakan...

@tune® said...

alah...gua angau pon xpe...

taim asben gua xde leh ar...hahahha

myra_miracle said...

gua tak dan nak layan crite ne. so gua tak berape nak bejangkit angau2 neh

Pistachio said...

jadah nama dekat.. cam harem..

gua harap, lu perasa sendiri..

keh keh keh..

cEro said...

oh! jadi kau kena rogol org yg aku sayang utk jadi romantik macam seth tan?

c'mon!!!

JelinaJoli said...

@zairie: wah, ketawa nak makan kaki nampak?

@fina: yg berlaki tak berlaki masing2 angau

@fire: gua rilek je taip entri ni

@ieza: wahhh! rasa terharu...... tengsss!!

@Hana: tapi ramai yg angau macam ada.. haha

@sarah: yeahh! betol 110%!

@atune: hasben lu pijak2 jugak seth tan tu nanti

@myra: paiseyh kontrol remote control ke???

@fecca: lu cemburu buta, mengaku saja la

@cero: c'mon.. itu terlalu syaiton!